3-р түвшин буюу тэвчээр сорьсон зан байдлууд: Багшийн туршлагын талаар, дүнгийн журмын талаар, хичээлийн үр дүн юунд хүргэх талаар байнга асуулт асуух |
- Schultz (2008) суралцагчийг түр зогсоож, үр дагаврыг нь тодорхой тайлбарлаж, журмаа сануулах ёстой гэжээ. Уг асуудал даамжирч багш руу чиглэвэл сургуулийн захирал/хүмүүжлийн эрхлэгч, зөвлөх/мэргэжилтэн зэргээс хэн нэгнийг дуудах нь зүйтэй.
- Сургуулийн удирдлага, хамт ажилладаг багш, ажилтнаасаа өөрийн сургуулийн ёс зүйн дүрэм, журмын дагуу хаанаас тусламж авч болох талаар асуугаарай. Хэрэв шаардлагатай бол илүү эрх мэдэл бүхий албан тушаалтныг оролцуулж болно.
- Deering (2011) “Энэ асуултын талаар юу гэж бодож байна?” гэх мэтээр бусад оюутнууд руу асуултыг чиглүүлэх байдлаар асуудлыг намжааж болно гэж зөвөлжээ.